پیشنهادات ناموفق فرمانداران کالیفرنیا، تگزاس نشان دهنده چالشی است که دیسانتیس در رقابت های ریاست جمهوری با آن مواجه است



وقتی فرماندار یک ایالت هستید، معامله بزرگ و مهمی هستید.

هوس های شما می تواند نیروی قانون را به خود بگیرد. ضربه زدن به قلم می تواند مدارس را باز یا بسته کند، به صنایع بزرگ کمک کند یا به آنها آسیب برساند و در مواردی که شامل مجازات اعدام است، تصمیم می گیرد که یک فرد زنده بماند یا بمیرد.

فرمانداری که برنده انتخابات در یک ایالت بزرگ، مثلاً کالیفرنیا، تگزاس یا فلوریدا است، حتی قدرتمندتر است و ممکن است بیش از پیش به نبوغ و قدرت سیاسی خود متقاعد شود. (چه کسی از آنها سوء استفاده می کند؟)

ناگزیر، واشنگتن، مانند فرماندار تازه منتخب فلوریدا، ران دیسانتیس، که به طور رسمی و به طرز ناخوشایندی در رقابت‌های ریاست جمهوری جمهوری‌خواهان در روز چهارشنبه با اعلامیه‌ای نابسامان در جریان زنده توییتر شرکت کرد، به این امر اشاره می‌کند.

انگار طبق برنامه، دسانتیس درسی را آموخت که سایر بزرگان فرمانداری به زودی آن را درک کردند: علیرغم احترام زیادی که برای خود دارند، مطلقاً هیچ چیز مانند نامزدی برای ریاست جمهوری نیست.

و علاوه بر این، تمام شکوهی که آنها در خانه نشان داده اند، به محض عبور از خطوط ایالتی برای جستجوی کاخ سفید، نوید موفقیت نمی دهد.

دان سیپل، که در فرمانداری کالیفرنیا کار می کرد، گفت: «این یک تجربه کاملاً عالی است که در دنیای سیاسی شبیه به هیچ چیز دیگری نیست. پیت ویلسون در مبارزات انتخاباتی مجدد در سال 1994 پیروز شد و در انتخابات ریاست جمهوری سال 1996 شکست خورد. «بررسی دقیق، بزرگ‌نمایی اشتباهات. این یک آزمایش شکنجه است.»

دیو کارنی موافقت کرد. او به هدایت حرفه ریک پری به عنوان طولانی‌ترین فرماندار تاریخ تگزاس کمک کرد و از نامزدی ناموفق او در سال 2012 برای کاخ سفید رنج برد.

کارنی گفت: “این سخت تر نمی شود.” این فقط گرفتن نقشه و دو برابر کردن یا سه برابر کردن یا چهار برابر کردن آن نیست. در سرعت های مختلف است. و این مجموعه ای متفاوت از مسائل است» در حالت به ایالت.

هیچ کدام از اینها به این معنی نیست که دسانتیس نمی تواند یا نمی تواند نامزد جمهوری خواهان در سال 2024 باشد یا نخواهد توانست چهل و هفتمین رئیس جمهور کشور شود.

او در چند ماه گذشته دچار اشتباه شده است، بی‌تجربه‌ای خود را در سیاست خارجی نشان داده و حتی با شدت بیشتری به انتقام کینه توزانه‌اش با دیزنی، یکی از بزرگترین و مهم‌ترین کارفرمایان فلوریدا متمایل شده است.

اقدام خشن دیسانتیس بخش عمده ای از پیروزی 19 امتیازی در انتخابات مجدد نوامبر را از بین برده است و سایر جمهوری خواهان را تشویق می کند تا به رقابت جمهوری خواهان بپیوندند و با تشکیل رئیس جمهور ترامپ، پیشتاز باشند.

مهم‌تر از آن، حملات دیسانتیس به ایالت‌های آیووا و نیوهمپشایر که رای‌دهی اولیه داشتند – و انتظار رای‌دهندگان آنجا که من را ببین، احساس می‌کنم، من را لمس کن – نامزدی را با مهارت‌های اجتماعی یک گوشه‌نشین و کاریزمای نشان داد. یک جعبه مقوایی مرطوب

با این حال، هر نامزد ریاست جمهوری حداقل یک وصله دشوار را در مبارزات انتخاباتی خود پشت سر می گذارد. کسانی که پیروز می شوند از تجربه یاد می گیرند، سازگار می شوند و بهبود می یابند – و موفقیت قبلی خود را بیشتر از ارزش آن اشتباه نمی گیرند.

حتی یک دولت-ملت مانند کالیفرنیا که نزدیک به 40 میلیون نفر در آن زندگی می کنند و پنجمین (یا چهارمین، بسته به اعتقاد شما) اقتصاد جهان است، برای کل کشور هیچ جایگاهی ندارد. در واقع، همانطور که ویلسون ثابت کرد، مجموعه مهارت های مورد نیاز برای برنده شدن دفتر در سراسر ایالت در اینجا و دیگر غول های بزرگ مانند فلوریدا – عمدتاً ظرفیت جمع آوری یک تن پول برای پرداخت تبلیغات تلویزیونی دیوار به دیوار – به طور خودکار در جاهای دیگر خدمات خوبی ندارد.

این امر به ویژه در ایالت های کم جمعیت تر که در جلوی تقویم سیاسی قرار دارند، صادق است.

کارنی که در نیوهمپشایر فعالیت می کند، گفت: «پول بسیار مهم است و تبلیغات تلویزیونی خوب است. یک پیام خوب، اجرای دیجیتال خوب.»

اما، او ادامه داد، «شما نمی توانید یک رویداد را در یک ایالت انجام دهید و آن را ترک کنید»، همانطور که یک نامزد برای فرمانداری ممکن است فقط برای مدت طولانی وارد یک شهر شود تا یک خروار پول جمع کند و اخبار ساعت 6 را بسازد. . “شما واقعا باید روی زمان با کیفیت بالا با مردم سرمایه گذاری کنید.”

نامزدی برای ریاست‌جمهوری را به‌عنوان نوعی مسابقه‌ی مسابقه‌ای در نظر بگیرید که مسیر آن پر از انواع موانع است.

قوانین مختلف در هر ایالت برای جمع آوری نمایندگان. قوانین مختلف برای سوار شدن به نرد. شخصیت های سیاسی مختلف نیاز به مراقبت و مراقبت دارند. و مهم‌تر از همه، نگرانی‌های محلی و خصلت‌های فرهنگی که به راحتی می‌تواند کسانی را که بی‌مطالعه وارد می‌شوند، غافلگیر کند.

سیپل گفت: «در رقابت‌های ریاست‌جمهوری، تعصباتی وجود دارد که شما در رقابت‌های دولتی تجربه نمی‌کنید.

به عنوان مثال، در میسوری، جایی که او در کمپین های متعددی کار کرد، تلفظ مکان برای افراد خاص اهمیت زیادی دارد.

سیپل توضیح داد: «کسانی که در مناطق روستایی دور افتاده هستند معتقدند که باید «میسورا» باشد. در جاهای دیگر، ساکنان “بر این باورند که باید “Missour-ee” باشد. و اگر اشتباه کنید به شما تخفیف می دهند.»

و وای به حال نامزدهایی که از نوادا، یکی از ایالت های کلیدی رای گیری زودهنگام، بازدید می کنند و به مخاطبان می گویند که چقدر از حضور در Ne-VAH-duh خوشحال هستند.

موفقیت یک فرماندار دیگر تگزاس آموزنده است.

جورج دبلیو بوش نه تنها یک کمپین منعطف تک به تک بود، بلکه سال‌های زیادی را گذراند – طولانی‌تر و با پشتکارتر از پری، ویلسون یا دیسانتیس کار کرد – برای ایجاد متحدان در سراسر کشور و زمینه‌سازی برای انتخابات ریاست‌جمهوری نهایی‌اش در سال 2000. (شجره نامه سیاسی و نام خانوادگی معروف او صدمه ای نداشت.)

سیپل که در سال 1994 به بوش کمک کرد اولین دوره فرمانداری تگزاس را به دست آورد، گفت تنها کاری که موفقیت در یک ایالت بزرگ انجام می دهد «این است که به شما اجازه می دهد در سطح بالاتری رقابت کنید که قبلاً هرگز انجام نداده اید».

یا به بیانی که دسانتیس، یک ستاره بیسبال کالج در دانشگاه ییل، ممکن است قدردانی کند: برنده شدن در یک شکست بزرگ در فلوریدا به نوعی مانند یک پدیده در سطح سه‌گانه A در لیگ‌های کوچک بیسبال است. تاثیرگذار است. اما هنوز ثابت نکرده‌اید که می‌توانید در لیگ برتر بازی کنید.

این آزمونی است که DeSantis در هفته‌ها و ماه‌های آینده با آن روبروست.


دیدگاهتان را بنویسید